Ingatlah


"Setiap kita sebenarnya dalam perjalanan menuju ke sana...."

WeLcOmE tO mY bLoG


WeLcOmE tO mY bLoG

Enjoy reading!

Enjoy your day!

Tuesday 29 May 2012

kenangan itu....indah

Aduh !!!...petang-petang begini begitu menusuk jantung....Taman Rasidah Utama  berkumandang....
lagu nyanyian awie ini benar-benar mengingatkan aku pada suatu masa dahulu...zaman persekolahan....zaman









aku  bercinta....eemmm...sungguh syahdu...!
Memori lama datang kembali. ....zaman persekolahan..zaman di university....
Apa pun kenangan zaman kanak-kanak dan  zaman persekolahan dari sekolah rendah hingga ke tingkatan 5...merupakan suatu zaman yang penuh dengan kenangan-kenangan manis...
Tika ini aku sedang hangat bercinta....membina impian bersama jejaka bernama Alias, yang aku panggil As...
Sanggup aku membaca dan menelaah buku betul-betul depan tingkap....mendengar deruan enjin motornya membuat jantung,,betul-betul berdebar, rindu pada jejaka itu.....


Surat ini adalah surat perkenalan pertama kami...sekitar july 1989
Sori imej kabur....

Kini aku bahagia bersama jejaka itu.... yang telah menjadi suamiku ....

No comments:

Post a Comment