Ingatlah


"Setiap kita sebenarnya dalam perjalanan menuju ke sana...."

WeLcOmE tO mY bLoG


WeLcOmE tO mY bLoG

Enjoy reading!

Enjoy your day!

Saturday 30 June 2012

BrEaKfAsT nAsI DaGaNg

“Mama, esok kita makan nasi kat Gombak@Padang Balang   ye!”..baby make a wish.
Sudah lama agaknya tak makan nasi berlauk...di situ
Pagi-pagi lagi lebih kurang pukul 7.40 kita orang sudah ready untuk ke sana..
Baby begitu teruja..katanya nak pergi naik motor..sebab nak kena  angin segar..pagi.
Tiba di sana kami macam biasa meminta nasi berlauk yang diinginkan..
Nasi berlauk ni memang sedap..kalau lambat orang mesti ramai..
Sejak di kl ni , aku suka dan makan nasi berlauk yang ni..jer...sedap..bersih...
Aku dan mR.A  suka makan nasi dagang...manakala baby..nasi putih + kuah gulai + ayam goreng..tu jer..tapi nasi nya nak kena lebihhh...
Apa pun jom Layan..gambar-gambar yang sempat aku snapped..tadi...
SelAmAt MeNjAmu. SelerA....

                  nasi dagang+acar+ayam gulai
                     mR.A...suka makan nasi ni...
ini pula ...aku punya....aku tak suka acar...masamm...

                                                 nasi baby, ayam goreng berkuah gulai (favourite)



  
                                                                                                          tengah menjamu selera...
emm...sedappnyer....
nescafe tarik...mama

baby punya tea o ais

"mama...ambil lah gambar kucing tu juga..."


                                               dah..kenyang....

 J sekian...jumpa lagi..J

No comments:

Post a Comment