Ingatlah


"Setiap kita sebenarnya dalam perjalanan menuju ke sana...."

WeLcOmE tO mY bLoG


WeLcOmE tO mY bLoG

Enjoy reading!

Enjoy your day!

Friday 22 June 2012

saat ini....

1.Penatnye  hari ni....sampai sakit kepala ni...berdenyut2. Mana tak nya, aku cuba menelefon nombor  Politeknik shah alam untuk bertanya satu kekeliruan ttg borang. apa perbezaan antara borang HHP dan HEP
Aku rasa ada....dalam 50 kali aku mendail nombor yang diberikan oleh pihak politeknik tersebut, sekiranya ada apa2 kemusykilan berkenaan borang dan sebagainya. 4 no. Yg diberikan semuanya tak dpt. Bila call je..'tut', terus...diam.... apa ni???? ...kalu ,nak buat pertanyaan macam mana, nombor ada...tapi tak nak angkat...
Geram sangat aku terus buat aduan pada ruangan pelanggan.
2.Tambahan hari ni  opis sibuk dgn 5S, orang audit nk dtg..check progress sampai tahap mana..

xde mood
balik 3.  rumah baby...nampak mcm mood x elok je ..
"penat la mama"...ngomelnye dgn wajah yg agak moody.
" kenapa??
" Hari ni kem bestari solat "jawabnya...
“.jadi, kenapa"?...aku masih melayan, nya.
"Kita orang kena denda sbb tak pandai baca doa qunut"...jelasnya, mengharap simpati...wajah masih x ceria.
 Aku, terus memberi semangat dan penjelasan padanya supaya beliau Faham, dan masih terus bersemangat untuk bersekolah walaupun dan setelah  kena denda.
"Mama dulu, masa belajar  cikgu lagi garang..

sekali x pandai, sekali kena rotan...sampai pandai.", cerita ku padanya. Baru ku nampak ada ceria diwajahnya....
Masih....segar dlm ingatan...cikgu matematik, masa aku sekolah rendah



macam ni ler kalau..xde mood...release tension
dahulu....nama nya cikgu daud....sebelum balik kena jawab seolan matematik di papan hijau dulu...baru boleh balik... Sehinggalah kalau x boleh juga kena pegang hidung dulu, baru boleh balik....terima kasih cikgu, kerana mendidik Kami....

No comments:

Post a Comment